Subject: FW: Neeme kool
From: "Ksenia Skljarova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Jun 2025 10:42:24 +0300

Tere!

Saadan vajalikud dokumendid

Lugupidamisega

Ksenia Skljarova

Liikluskorraldusinsener

M: 5326 8672

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Signaal TM

Liimi 3, 10621 Tallinn

 <http://www.signaal.ee/> www.signaal.ee

 <https://www.facebook.com/people/Signaal-TM/61571958012338/> Facebook
<https://www.facebook.com/people/Signaal-TM/61571958012338/>  /
<https://www.instagram.com/signaal_tm/> Instagram

From: Valdo Jänes <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 11, 2025 10:41 AM
To: Ksenia Skljarova <[email-masked]>
Subject: FW: Neeme kool

Tere!

Kas saatsite taotluse Transpordiameti üldisele  e-aadressile
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  , seal asi
registreeritakse ning edastatakse loa väljastajale.

Kui saatsite ainult minule, siis palun saatke see materjal edasi õigele
aadressile.

TERVIST ja OHUTUT LIIKLEMIST!

Valdo Jänes

Liikluskorraldaja

5117377

From: Ksenia Skljarova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 11, 2025 9:38 AM
To: Valdo Jänes <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Neeme kool

Tere!

Saadan vajalikud dokumendid

Lugupidamisega

Ksenia Skljarova

Liikluskorraldusinsener

M: 5326 8672

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Signaal TM

Liimi 3, 10621 Tallinn

 <http://www.signaal.ee/> www.signaal.ee

 <https://www.facebook.com/people/Signaal-TM/61571958012338/> Facebook
<https://www.facebook.com/people/Signaal-TM/61571958012338/>  /
<https://www.instagram.com/signaal_tm/> Instagram

From: Valdo Jänes <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 6, 2025 4:10 PM
To: Ksenia Skljarova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Neeme kool

Tere!

Saadan kooskõlastatud ajutise liikluskorralduse skeemi.

Ajutiste liiklusmärkide paigaldamiseks riigimaantee äärde tuleb
Transpordiametile esitada märkide paigaldamiseks asjakohane taotlus ja see
koos ajutise liikluskorralduse skeemiga esitada loa väljastamiseks.

Taotluse „Liiklusmärgi paigaldamise loa taotlus“ saab ameti kodulehelt
https://transpordiamet.ee/taotlused-blanketid#liikluskorraldus-maa.

TERVIST ja OHUTUT LIIKLEMIST!

Valdo Jänes

Liikluskorraldaja

5117377

From: Ksenia Skljarova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 5, 2025 9:31 AM
To: Valdo Jänes <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Neeme kool

Tere!

Meie poole pöördus Jõelähtme Vallavalitsus seoses Neeme kooli
rekonstrueerimisega.

Kooliõpilased hakkavad liikuma päeva jooksul erinevate koolihoonete vahel.
Selleks, et tagada ohutu läbipääs, on vaja teha ajutised ülekäigurajad.

Saadan Teile skeemi, mida Vallavalitsus soovib kooskõlastada.

Lugupidamisega

Ksenia Skljarova

Liikluskorraldusinsener

M: 5326 8672

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Signaal TM

Liimi 3, 10621 Tallinn

 <http://www.signaal.ee/> www.signaal.ee

 <https://www.facebook.com/people/Signaal-TM/61571958012338/> Facebook
<https://www.facebook.com/people/Signaal-TM/61571958012338/>  /
<https://www.instagram.com/signaal_tm/> Instagram